Zasady rodzinne

Status
Not open for further replies.

COBRA

Administration
ONYX » Staff
Jan 29, 2025
6
0
1
Ogólne zasady

Każdy gracz może założyć rodzinę. Istnieją dwie różne drogi, które można obrać: Kryminalna i Legalna. Przynależność do danej grupy zależy od reputacji i działań rodziny. Dodatkowo rodziny, które wykazują pewną wielkość i aktywność, mogą ubiegać się o status klanu, który zapewnia dodatkowe korzyści, takie jak Osiągnięcia oraz Admin-Curatorzy.

1.1 Każda rodzina musi przestrzegać wszystkich obowiązujących zasad.
Uwaga: Kryminalne organizacje to rodziny i frakcje, które zajmują się nielegalnymi działaniami.
1.2 Kolor odzieży i pojazdów rodziny jest określany przez wybrany kolor Family-HUD w grze.
Uwaga: Odnosi się to do podstawowego koloru rodziny.
1.3 Jeśli gracz jest jednocześnie członkiem frakcji i nielegalnej organizacji rodzinnej, kolor jego odzieży powinien zależeć od rodzaju działań, które popełnia (frakcja/organizacja rodzinna). | 35 minut w więzieniu
Przykład: Jeśli gracz jest członkiem gangu "Bloods" i należy do nielegalnej organizacji rodzinnej o podstawowym kolorze białym, to gdy gracz popełnia przestępstwo z udziałem gangu, jego odzież powinna być czerwona, zgodnie z kolorem "Bloods". Jeśli jednak napad na bank/airdrop lub inne przestępstwa mają miejsce wyłącznie z członkami rodziny, odzież powinna być biała podczas tych czynów.
1.4 Używanie konta rodziny i magazynu do celów osobistych jest zabronione. | 30 minut w więzieniu / WARN / Ban na 3-30 dni / Ban konta na 7-30 dni / PermBan oraz anulowanie transakcji / Usunięcie postaci
Wyjątek: Jeśli lider rodziny na to pozwoli.
1.5 Dozwolone jest bycie jednocześnie członkiem rodziny, gangu i organizacji państwowej.
Uwaga: Jeśli jesteś członkiem kryminalnej rodziny i organizacji państwowej, nie możesz popełniać przestępstw. | WARN
1.6 Używanie magazynu innej frakcji do potrzeb rodziny jest zabronione. | Ban na konto 7 dni / Usunięcie przedmiotów
1.7 Przy wielokrotnych wykroczeniach członków rodziny mogą zostać nałożone kary, w tym usunięcie rodziny.
Uwaga: Jeśli rodzina otrzyma ostrzeżenie lidera zgodnie z zasadami serwera, otrzyma zamrożenie na 1 do 5 dni.
1.8 Zabronione jest uczestniczenie w wydarzeniach, które nie zostały jeszcze odblokowane dla organizacji rodzinnej przez drzewko umiejętności. | 30 minut w więzieniu / Obniżenie o 1 poziom rodziny
Przykład: Udział w AirDrop, Cayo, Fort Zancudo lub napadzie na konwój, gdy rodzina nie zdobyła odpowiednich ulepszeń.
1.9 Główna siedziba rodziny to dom / biuro / posiadłość, która należy do rodziny.
1.10 Organizacje państwowe mają prawo przeprowadzić nalot na rodzinny dom / posiadłość, jeśli posiadają obciążające dowody i zatwierdzoną dokumentację (nakaz przeszukania) przez Chief Curatora i rząd.

Dyplomacja i relacje

2.1 Rodziny mogą najeżdżać inne rodziny, aby pokazać swoją siłę. Mogą również przeprowadzać ataki terrorystyczne na budynki rządowe, magazyny i inne cele. Jednak takie działania muszą być zatwierdzone przez administrację (taką jak Chief Curator, Deputy Chief Admin lub Chief Admin). Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z kuratorem swojej frakcji.
Uwaga: Nagroda za takie działania zostanie określona przez administrację.
2.2 Rodzina może zawrzeć sojusz tylko z jednym gangiem i jedną rodziną. Taka umowa musi zostać zawarta IC (w grze).
Podsumowanie: Rodzina może mieć łącznie 2 sojusze.
2.3 Sojusz umożliwia wspólne ataki na banki, sklepy, konwoje, Fort Zancudo, handel terytoriami i bronią.
Uwaga: Aby przeprowadzić wspólne akcje (napad na bank, napad na sklep itp.), wystarczy, że jedna rodzina z sojuszu posiada odblokowaną odpowiednią zdolność.

Kontrola terytoriów

3.1 Zwykłe i małe obszary są zdobywane w trybie "wolnym".
Wyjaśnienie: Tryb wolny oznacza, że administracja nie przetwarza zapytań POV, ale w przypadku poważnych naruszeń zasad serwera interweniuje i nakłada sankcje.
3.2 Specjalne obszary i punkty kontrolne na serwerze są moderowane przez administrację serwera.
Uwaga: Podczas zdobywania punktów kontrolnych każdy uczestnik musi zrobić nagranie wideo od początku do końca wydarzenia i przechować je przez 48 godzin. Nagranie musi zostać wykonane za pomocą Nvidia Experience / Radeon Software. | Ban na konto 15 dni
Uwaga: Nagranie nie może być edytowane i musi mieć minimalną jakość 720p, dźwięk musi być oryginalny.
3.3 Administracja zastrzega sobie prawo do zażądania nagrania wideo od określonych graczy, którzy uczestniczyli w zdobywaniu punktów kontrolnych w ciągu 24 godzin. Jeśli gracz nie dostarczy nagrania wideo w ciągu 24 godzin, będzie to traktowane jako odmowa udostępnienia nagrania wideo. | Ban na konto 15 dni
Wyjaśnienie: Żądanie nagrania wideo następuje przez "POV-Request" na serwerze Discord "Criminal Embassy".
3.4 W przypadku poważnych naruszeń Chief Curator ma prawo zmienić wyniki przejęcia punktu kontrolnego, zwrócić teren lub przekazać go.
3.5 Dozwolone są tylko lekkie kamizelki kuloodporne (50%). | Wiezienie na 30 minut
3.6 Ograniczenie liczby uczestników: 15 osób na rodzinę. | Zakaz rodziny na 1-15 dni / Zwrócenie wszystkich zdobytych terenów
Wyjątek: Ograniczenie może zostać zignorowane za zgodą Chief Curatora.
3.7 Ograniczenie godzinowe: 16:00 - 21:00 czasu serwera. | Zakaz rodziny na 1-15 dni / Zwrócenie wszystkich zdobytych terenów
Wyjątek: Ograniczenie może zostać zignorowane za zgodą Chief Curatora.

Zabronione

4.1 Zabronione jest opuszczanie gry podczas zdobywania terytorium. | WARN
4.2 Zabronione jest używanie błędów (bugów). | WARN / Rollback / Transfer / Powtórzenie terytorium
4.3 Zabronione jest wchodzenie lub przebywanie w pomieszczeniach. | Wiezienie na 35 minut
Uwaga: Tunele, kontenery oraz garaże są również traktowane jako pomieszczenia.
4.4 Użycie zestawów medycznych/leków musi odbywać się wyłącznie w kryjówkach. | Wiezienie na 30 minut
4.5 Zabronione jest używanie animacji. | WARN
4.6 Członkowie zdobywający terytorium muszą być ubrani w kolorach swojej rodziny. | Wiezienie na 35 minut
Uwaga: Górna część ubrania w kolorach rodziny musi być wyraźnie widoczna i nie może zostać zakryta przez skórki kamizelek.
4.7 Zabronione jest celowe łamanie zasad serwera w celu zdobycia terytoriów. | WARN / Resetowanie terytoriów / Powtórzenie / Transfer / Zamrożenie zdobycia terytoriów przez rodzinę na 10-15 dni / Zerowanie wszystkich zdobytych terytoriów. + Ban na konto na 7 dni
Uwaga: Decyzję podejmuje Chief Curator organizacji kryminalnych.
4.8 Zabronione jest przeprowadzanie fałszywych ataków lub fałszywych obron w celu zablokowania obrony przeciwnika lub ściągnięcia ataku. | Zmniejszenie własnych ataków / Zamrożenie zdobyć rodziny na 5-15 dni
4.10 Zabronione jest używanie twinka w walce o rodzinne pola dla sprzymierzonej (dyplomatycznej) rodziny. | Zamrożenie zdobyć rodziny na 1-10 dni / Anulowanie terytoriów
4.11 Zabronione jest używanie napojów Nitro. | WARN / Ban na 3-7 dni
4.12 Zabronione jest używanie muszkietów. | Wiezienie na 30 minut
4.13 Dozwolone są tylko standardowe skórki GTA V. | Wiezienie na 60 minut
Uwaga: Skórki "elfów" lub inne zmieniające wygląd postaci.

Trzymanie i handel terytoriami

5.1 Każda rodzina może posiadać tylko jedną posiadłość. | Rollback / Zamrożenie zdobyć rodziny na 1-15 dni
Uwaga: Do posiadłości należy również bezpośrednio sąsiadujące terytoria. Te nie mogą być atakowane przez posiadacza posiadłości.
Wyjątek: Jedno z sąsiednich terytoriów jest sklepem.
5.2 Zabronione jest żądanie haraczu lub czynszu za terytoria. | WARN / Resetowanie terytoriów / Zamrożenie zdobyć rodziny na 5-15 dni
5.3 Zakup/ sprzedaż terytoriów jest dozwolona tylko za zgodą Chief Curatora. Jakiekolwiek transakcje sprzedaży terytoriów w grze są zabronione. | Zamrożenie zdobyć rodziny na 5-15 dni
Uwaga: Posiadłości i sklepy nie mogą być sprzedawane. Sprzedająca rodzina ustala cenę i ilość sprzedanych terytoriów.​
 
Status
Not open for further replies.