Ogólne zasady
Atak na Fort Zancudo jest wydarzeniem IC, w którym mogą brać udział wszystkie przestępcze organizacje. Celem tego wydarzenia jest zdobycie materiałów.
1.1 Plan ataku na Fort: Poniedziałek, środa, piątek, niedziela od 15:00 do 23:00.
1.2 Wszystkie zasady serwera obowiązują podczas tego wydarzenia.
Wyjątki: PG, RDM, NRP Drive (dotyczy tylko jazdy z uszkodzonymi oponami).
1.3 Zakazuje się używania karabinów snajperskich, taserów i dronów. | W więzieniu na 30 minut
1.4 Zakazuje się przebywania w miejscach, które są dostępne tylko za pomocą helikopterów i samolotów. | W więzieniu na 30 minut
1.5 Zakazuje się celowego niszczenia pojazdów materiałowych przeciwnika. | Upomnienie lidera
1.6 Dozwolone są tylko standardowe skórki z GTA V. | W więzieniu na 60 minut
Uwaga: Skórki „elfów” lub inne „cukierkowe” skórki, które zmieniają wygląd postaci, są zabronione.
Zasady dla SANG
2.1 Zakazuje się opuszczania szpitala po śmierci (NLR). | W więzieniu na 30 minut
Wyjątek: Jeśli fort zostanie zaatakowany przez inną przestępczą organizację lub inny punkt zostanie zaatakowany, licznik NLR zostaje zresetowany.
2.2 Zakazuje się przygotowań do wydarzenia.
Wyjątek: Otrzymanie informacji IC.
Uwaga: Przedwczesne patrole, wzmożone patrole i inne działania IC w celu zdobycia informacji i przewagi są zabronione.
2.3 Dozwolone jest proszenie o wsparcie innych państwowych organizacji w sprawie informacji o ataku.
2.4 Dozwolone jest używanie pojazdów frakcji jako barier i ochrony.
Uwaga: Zakazuje się budowania nieprzekraczalnych przejść z pojazdów i tworzenia „tuneli” z pojazdów.
Zasady dla państwowych frakcji
3.1 Dozwolone jest wspieranie Gwardii Narodowej tylko po otrzymaniu wiadomości w /dep.
3.2 Maksymalna liczba funkcjonariuszy z jednej państwowej frakcji wynosi 15 osób.
Uwaga: Funkcjonariusze FIB, LSPD, LSCSD, oraz jednostka specjalna GOV mogą udzielić wsparcia.
3.3 Wsparcie dla Gwardii Narodowej udzielane jest w Fort Zancudo.
Uwaga: Zakazuje się blokowania dróg podczas wydarzenia.
3.4 Zakazuje się blokowania punktu kontrolnego 1 / punktu kontrolnego 2. | Upomnienie lidera
3.5 Zakazuje się kradzieży pojazdów materiałowych (speedo) od przestępczych frakcji. | Upomnienie lidera
3.6 Państwowe frakcje nie mogą aresztować graczy strony atakującej po ataku na Fort Zancudo. | W więzieniu na 30 minut / Upomnienie
Zasady dla przestępczych organizacji
4.1 Zakazuje się uczestnictwa graczy, którzy nie są członkami przestępczej organizacji. | W więzieniu na 30 minut
4.2 Inicjator ataku może zaprosić 2 sojusznicze organizacje do udziału. | Upomnienie lidera
4.3 Liczba uczestników - maksymalnie 60, minimalnie 10.
Uwaga: Całkowita liczba, wliczając sojusz.
4.4 Zakazuje się atakowania frakcji więcej niż raz dziennie. | Upomnienie lidera
Uwaga: Atak liczy się również dla partnera sojuszniczego.
4.5 Zakazuje się używania więcej niż 2 Beaconów podczas ataku. | Upomnienie lidera
4.6 Dostęp do Fortu Zancudo możliwy jest tylko przez punkty kontrolne.
4.7 Zakazuje się ładowania pojazdów materiałowych (speedo) podczas aktywnej wymiany ognia w pobliżu punktu załadunku. | Upomnienie lidera
4.8 Jeśli kilka przestępczych organizacji spotka się w Fort Zancudo, są one zobowiązane do rozpoczęcia ognia.
Wyjątek: Zobacz zasada 4.2.
4.9 Zakazuje się używania pojazdów podczas ataku na Fort Zancudo.
Wyjątek: Pojazd materiałowy (speedo).
4.10 Zakazuje się używania kajdanek. | W więzieniu na 30 minut
4.11 Zakazuje się plądrowania / porwań. | Upomnienie lidera
Uwaga: Dotyczy to również rabunku lub porwania wrogiego speedo przed i po wydarzeniu.
4.12 Zakazuje się celowej nieaktywności podczas ataku na Fort Zancudo.
Wyjątek: Za nieaktywność uznaje się długotrwałe przebywanie w Fort Zancudo po załadowaniu materiałów oraz zdobywanie punktów za walki.
4.13 Zakazuje się zajmowania wież kontrolnych, bunkrów, szpitala, magazynu lub innych zamkniętych obszarów w obrębie Fort Zancudo (w tym wchodzenia i wychodzenia). | W więzieniu na 35-90 minut / Upomnienie lidera
4.14 Zakazuje się kradzieży / zatrzymywania pojazdów materiałowych (speedo) od przestępczych organizacji.
4.15 Zakazuje się respawnowania pojazdów frakcji do końca ataku. | Upomnienie lidera
4.16 Wymaga się, aby każda biorąca udział w ataku organizacja miała co najmniej jedno POV. | Upomnienie lidera
Uwaga: Nagranie musi mieć co najmniej 720p i zawierać dźwięk.
4.17 Przestępcze organizacje mogą kraść tylko materiały, które znajdują się w magazynie SANG. | Upomnienie lidera
Zastosowanie: W Fort Zancudo znajdują się trzy punkty. Każdy z nich może zawierać do 5000 materiałów. Jeśli widzisz 0/5000, nie możesz załadować materiałów do swojego pojazdu materiałowego (speedo).
4.18 Zakazuje się strzelania do magazynu lub szpitala. | W więzieniu na 30 minut
Atak na Fort Zancudo jest wydarzeniem IC, w którym mogą brać udział wszystkie przestępcze organizacje. Celem tego wydarzenia jest zdobycie materiałów.
1.1 Plan ataku na Fort: Poniedziałek, środa, piątek, niedziela od 15:00 do 23:00.
1.2 Wszystkie zasady serwera obowiązują podczas tego wydarzenia.
Wyjątki: PG, RDM, NRP Drive (dotyczy tylko jazdy z uszkodzonymi oponami).
1.3 Zakazuje się używania karabinów snajperskich, taserów i dronów. | W więzieniu na 30 minut
1.4 Zakazuje się przebywania w miejscach, które są dostępne tylko za pomocą helikopterów i samolotów. | W więzieniu na 30 minut
1.5 Zakazuje się celowego niszczenia pojazdów materiałowych przeciwnika. | Upomnienie lidera
1.6 Dozwolone są tylko standardowe skórki z GTA V. | W więzieniu na 60 minut
Uwaga: Skórki „elfów” lub inne „cukierkowe” skórki, które zmieniają wygląd postaci, są zabronione.
Zasady dla SANG
2.1 Zakazuje się opuszczania szpitala po śmierci (NLR). | W więzieniu na 30 minut
Wyjątek: Jeśli fort zostanie zaatakowany przez inną przestępczą organizację lub inny punkt zostanie zaatakowany, licznik NLR zostaje zresetowany.
2.2 Zakazuje się przygotowań do wydarzenia.
Wyjątek: Otrzymanie informacji IC.
Uwaga: Przedwczesne patrole, wzmożone patrole i inne działania IC w celu zdobycia informacji i przewagi są zabronione.
2.3 Dozwolone jest proszenie o wsparcie innych państwowych organizacji w sprawie informacji o ataku.
2.4 Dozwolone jest używanie pojazdów frakcji jako barier i ochrony.
Uwaga: Zakazuje się budowania nieprzekraczalnych przejść z pojazdów i tworzenia „tuneli” z pojazdów.
Zasady dla państwowych frakcji
3.1 Dozwolone jest wspieranie Gwardii Narodowej tylko po otrzymaniu wiadomości w /dep.
3.2 Maksymalna liczba funkcjonariuszy z jednej państwowej frakcji wynosi 15 osób.
Uwaga: Funkcjonariusze FIB, LSPD, LSCSD, oraz jednostka specjalna GOV mogą udzielić wsparcia.
3.3 Wsparcie dla Gwardii Narodowej udzielane jest w Fort Zancudo.
Uwaga: Zakazuje się blokowania dróg podczas wydarzenia.
3.4 Zakazuje się blokowania punktu kontrolnego 1 / punktu kontrolnego 2. | Upomnienie lidera
3.5 Zakazuje się kradzieży pojazdów materiałowych (speedo) od przestępczych frakcji. | Upomnienie lidera
3.6 Państwowe frakcje nie mogą aresztować graczy strony atakującej po ataku na Fort Zancudo. | W więzieniu na 30 minut / Upomnienie
Zasady dla przestępczych organizacji
4.1 Zakazuje się uczestnictwa graczy, którzy nie są członkami przestępczej organizacji. | W więzieniu na 30 minut
4.2 Inicjator ataku może zaprosić 2 sojusznicze organizacje do udziału. | Upomnienie lidera
4.3 Liczba uczestników - maksymalnie 60, minimalnie 10.
Uwaga: Całkowita liczba, wliczając sojusz.
4.4 Zakazuje się atakowania frakcji więcej niż raz dziennie. | Upomnienie lidera
Uwaga: Atak liczy się również dla partnera sojuszniczego.
4.5 Zakazuje się używania więcej niż 2 Beaconów podczas ataku. | Upomnienie lidera
4.6 Dostęp do Fortu Zancudo możliwy jest tylko przez punkty kontrolne.
4.7 Zakazuje się ładowania pojazdów materiałowych (speedo) podczas aktywnej wymiany ognia w pobliżu punktu załadunku. | Upomnienie lidera
4.8 Jeśli kilka przestępczych organizacji spotka się w Fort Zancudo, są one zobowiązane do rozpoczęcia ognia.
Wyjątek: Zobacz zasada 4.2.
4.9 Zakazuje się używania pojazdów podczas ataku na Fort Zancudo.
Wyjątek: Pojazd materiałowy (speedo).
4.10 Zakazuje się używania kajdanek. | W więzieniu na 30 minut
4.11 Zakazuje się plądrowania / porwań. | Upomnienie lidera
Uwaga: Dotyczy to również rabunku lub porwania wrogiego speedo przed i po wydarzeniu.
4.12 Zakazuje się celowej nieaktywności podczas ataku na Fort Zancudo.
Wyjątek: Za nieaktywność uznaje się długotrwałe przebywanie w Fort Zancudo po załadowaniu materiałów oraz zdobywanie punktów za walki.
4.13 Zakazuje się zajmowania wież kontrolnych, bunkrów, szpitala, magazynu lub innych zamkniętych obszarów w obrębie Fort Zancudo (w tym wchodzenia i wychodzenia). | W więzieniu na 35-90 minut / Upomnienie lidera
4.14 Zakazuje się kradzieży / zatrzymywania pojazdów materiałowych (speedo) od przestępczych organizacji.
4.15 Zakazuje się respawnowania pojazdów frakcji do końca ataku. | Upomnienie lidera
4.16 Wymaga się, aby każda biorąca udział w ataku organizacja miała co najmniej jedno POV. | Upomnienie lidera
Uwaga: Nagranie musi mieć co najmniej 720p i zawierać dźwięk.
4.17 Przestępcze organizacje mogą kraść tylko materiały, które znajdują się w magazynie SANG. | Upomnienie lidera
Zastosowanie: W Fort Zancudo znajdują się trzy punkty. Każdy z nich może zawierać do 5000 materiałów. Jeśli widzisz 0/5000, nie możesz załadować materiałów do swojego pojazdu materiałowego (speedo).
4.18 Zakazuje się strzelania do magazynu lub szpitala. | W więzieniu na 30 minut