Ogólne zasady
Rabunek – jest to funkcja, która umożliwia przestępczym organizacjom rabowanie innych graczy. Głównym celem jest zdobycie pieniędzy.
Porwanie – jest to wydarzenie RP. Porwania zawsze były interesującą formą zemsty i źródłem dochodów w przestępczym świecie.
1.1 Podczas porwania należy upewnić się, że odbywa się ono w odpowiednim miejscu. | W więzieniu na 35 minut
1.2 Nie ma ograniczeń co do liczby uczestników, ale inicjatorzy powinni mieć dwukrotnie więcej osób niż osoby, które rabują. | W więzieniu na 35 minut
1.3 Inicjator rabunku lub porwania może zaprosić sojuszniczą przestępczą organizację do udziału w wydarzeniu.
1.4 Pojazdy frakcyjne lub pojazdy pomalowane w kolorach frakcji są dozwolone. | W więzieniu na 35 minut
1.5 Wszystkie rabunki i porwania odbywają się zgodnie z zasadami serwera.
1.6 Rabunek i porwanie są częścią przestępczej działalności i mogą być wykonywane tylko przez członków przestępczych organizacji. | W więzieniu na 35 minut
1.7 Inicjatorzy nie mogą rabować lub porywać wewnątrz budynków. | W więzieniu na 35 minut / Upomnienie lidera
Uwaga: W przypadku porwania chodzi o cały proces. Porywający nie mogą zatrzymywać ofiary w pomieszczeniach.
1.8 Inicjatorzy nie mogą rabować ani porywać więcej niż 4 osoby jednocześnie. | Upomnienie lidera
1.9 Inicjatorzy nie mogą zabijać ofiar bez ważnego powodu IC. Dotyczy to: obrażania, prób ucieczki, identyfikacji inicjatorów, prób zastraszenia siłą, naruszenia zasady PG. | W więzieniu na 60 minut
1.10 Inicjatorzy nie mogą nieuprzejmie poniżać ofiar. | Upomnienie lidera
1.11 W przypadku niepowodzenia porwania (zobacz 3.2) musi zostać dostarczony przynajmniej jeden POV (720p) wskazujący dokładny powód i przebieg szturmu/strzelaniny. | Upomnienie lidera
Zasady porwań dla przestępczych organizacji
2.1 Przestępcze organizacje nie mogą porywać pracowników EMS (w służbie). | W więzieniu na 35 minut
2.2 Całe porwanie musi być nagrane w jakości 720p lub wyższej, z dźwiękiem, a wideo musi być przechowywane przez 3 dni po zakończeniu porwania. | Upomnienie lidera
2.3 Przestępcze organizacje mają prawo do skonfiskowania broni ofiary. Zobacz Zasady 4.1
2.4 Zakazuje się porwań na własnym lub sojuszniczym terytorium głównym. | Upomnienie lidera
2.5 Przestępcze organizacje mogą porywać maksymalnie 3 razy dziennie. | Upomnienie lidera
Uwaga: Zakazuje się porwania więcej niż 5 osób jednocześnie. | W więzieniu na 40 minut / Upomnienie lidera
2.6 Za każdą żądanie ze strony porywaczy należy zwolnić jedną ofiarę. (Ułatwienie drogi, opróżnianie dachów itp.) | Upomnienie lidera
Wyjątek: Żądanie pieniędzy nie wchodzi w to.
2.7 Przestępcze organizacje nie mogą celowo opóźniać porwania. | Upomnienie lidera
2.8 Maksymalna kwota okupu za lidera przestępczej organizacji lub jego zastępcę wynosi 200 000 dolarów.
Wyjaśnienie: Pieniądze za lidera/zastępcę przestępczej organizacji są wypłacane przez rodzinę/gang porwanego lidera.
Przykład: Informacje dotyczące porwania lidera/zastępcy przestępczej organizacji/rodziny muszą być przekazywane zgodnie z wymaganiami porywaczy przez /f /c.
Maksymalna kwota okupu za jedną ofiarę to 50 000 dolarów (tylko gotówka).
Maksymalna kwota okupu za lidera frakcji państwowej lub jego zastępcę to 400 000 dolarów lub amunicja.
Dotyczy to porwania lidera frakcji państwowej lub jego zastępcy:
Możesz zażądać 400 000 $.
Możesz zażądać 80 ciężkich kamizelek kuloodpornych (dla lidera lub zastępcy frakcji państwowej) lub 50 lekkich kamizelek kuloodpornych (dla lidera lub zastępcy frakcji przestępczej).
Możesz podzielić pieniądze na dwie części: 50% na amunicję i 50% na gotówkę.
2.9 Przestępcze organizacje muszą przejść przez porządne negocjacje z organami państwowymi, zanim zdecydują się je zakończyć niepowodzeniem. | W więzieniu na 60 minut / Upomnienie lidera
2.10 Zakazuje się rozpoczynania nowego porwania po nieudanym porwaniu. | W więzieniu na 60 minut / Upomnienie lidera
Przykład: Jeśli porwanie kończy się strzelaniną i przestępcza organizacja wznawia służby państwowe, rozpoczynając nowe porwanie.
Zasady porwań dla organizacji państwowych
3.1 Uczestnicy muszą spełnić wszystkie żądania porywaczy (zapewnienie okupu, możliwość wycofania się itp.). | Upomnienie lidera
3.2 Atak jest dopuszczalny tylko pod pewnymi warunkami. | W więzieniu na 100 minut / Upomnienie lidera
Uwaga: Jeśli podczas trwającego porwania jedna z ofiar opuści grę, porwanie będzie kontynuowane z wyimaginowaną ofiarą.
Ofiara nie jest w niebezpieczeństwie.
Żądania porywaczy są wygórowane.
Funkcjonariusze/negocjatorzy zostali ostrzelani.
Rabusie oddalają się od rabunku.
Rabusie prowokują organy państwowe lub wyśmiewają je.
Jeśli porywacze odmawiają negocjacji.
3.3 Po otrzymaniu informacji od porywaczy, służby bezpieczeństwa mają 30 minut na reakcję. | Alarmowanie liderów FIB/LSPD/SD / Upomnienie lidera
Zasady rabunków dla organizacji przestępczych
4.1 Rabunek może być zainicjowany tylko funkcjonalnie, za pomocą skryptu. | W więzieniu na 35-70 minut
Wyjaśnienie: Tylko przez menu z przyciskiem G. Żądanie wyrzucenia przedmiotów z ekwipunku jest zabronione.
Wyjątek: Broń i amunicja nie wliczają się do przedmiotów. Przedmioty specjalne nie mogą być oszukiwane.
4.2 Rabusie nie mogą żądać przekazania mieszkań lub domów/pojazdów/gotówki w banku/ubrania. | W więzieniu na 35 minut
4.3 Rabusie mogą ograbić osobę tylko raz i zdjąć z niej kamizelkę. Nawet jeśli pierwsza próba się nie powiedzie, ponowne rabowanie jest zabronione. | Upomnienie lidera
4.4 Musisz mieć co najmniej 2 samochody i 2 osoby w każdym samochodzie, aby zmusić poruszający się pojazd do zatrzymania się. Potrzebujesz dwukrotnie więcej rabusiów niż ofiar. Jednak 6 rabusiów wystarczy, aby napadnąć tylko jeden samochód z 4 osobami w ruchu. | W więzieniu na 35 minut
4.5 Rabusie nie mogą rabować pracowników (windykatorów, listonoszy, kierowców ciężarówek, śmieciarzy i kierowców autobusów) podczas ich „godzin pracy” od 12:00 do 23:00 (czasu serwera). | W więzieniu na 35 minut
Rabunek – jest to funkcja, która umożliwia przestępczym organizacjom rabowanie innych graczy. Głównym celem jest zdobycie pieniędzy.
Porwanie – jest to wydarzenie RP. Porwania zawsze były interesującą formą zemsty i źródłem dochodów w przestępczym świecie.
1.1 Podczas porwania należy upewnić się, że odbywa się ono w odpowiednim miejscu. | W więzieniu na 35 minut
1.2 Nie ma ograniczeń co do liczby uczestników, ale inicjatorzy powinni mieć dwukrotnie więcej osób niż osoby, które rabują. | W więzieniu na 35 minut
1.3 Inicjator rabunku lub porwania może zaprosić sojuszniczą przestępczą organizację do udziału w wydarzeniu.
1.4 Pojazdy frakcyjne lub pojazdy pomalowane w kolorach frakcji są dozwolone. | W więzieniu na 35 minut
1.5 Wszystkie rabunki i porwania odbywają się zgodnie z zasadami serwera.
1.6 Rabunek i porwanie są częścią przestępczej działalności i mogą być wykonywane tylko przez członków przestępczych organizacji. | W więzieniu na 35 minut
1.7 Inicjatorzy nie mogą rabować lub porywać wewnątrz budynków. | W więzieniu na 35 minut / Upomnienie lidera
Uwaga: W przypadku porwania chodzi o cały proces. Porywający nie mogą zatrzymywać ofiary w pomieszczeniach.
1.8 Inicjatorzy nie mogą rabować ani porywać więcej niż 4 osoby jednocześnie. | Upomnienie lidera
1.9 Inicjatorzy nie mogą zabijać ofiar bez ważnego powodu IC. Dotyczy to: obrażania, prób ucieczki, identyfikacji inicjatorów, prób zastraszenia siłą, naruszenia zasady PG. | W więzieniu na 60 minut
1.10 Inicjatorzy nie mogą nieuprzejmie poniżać ofiar. | Upomnienie lidera
1.11 W przypadku niepowodzenia porwania (zobacz 3.2) musi zostać dostarczony przynajmniej jeden POV (720p) wskazujący dokładny powód i przebieg szturmu/strzelaniny. | Upomnienie lidera
Zasady porwań dla przestępczych organizacji
2.1 Przestępcze organizacje nie mogą porywać pracowników EMS (w służbie). | W więzieniu na 35 minut
2.2 Całe porwanie musi być nagrane w jakości 720p lub wyższej, z dźwiękiem, a wideo musi być przechowywane przez 3 dni po zakończeniu porwania. | Upomnienie lidera
2.3 Przestępcze organizacje mają prawo do skonfiskowania broni ofiary. Zobacz Zasady 4.1
2.4 Zakazuje się porwań na własnym lub sojuszniczym terytorium głównym. | Upomnienie lidera
2.5 Przestępcze organizacje mogą porywać maksymalnie 3 razy dziennie. | Upomnienie lidera
Uwaga: Zakazuje się porwania więcej niż 5 osób jednocześnie. | W więzieniu na 40 minut / Upomnienie lidera
2.6 Za każdą żądanie ze strony porywaczy należy zwolnić jedną ofiarę. (Ułatwienie drogi, opróżnianie dachów itp.) | Upomnienie lidera
Wyjątek: Żądanie pieniędzy nie wchodzi w to.
2.7 Przestępcze organizacje nie mogą celowo opóźniać porwania. | Upomnienie lidera
2.8 Maksymalna kwota okupu za lidera przestępczej organizacji lub jego zastępcę wynosi 200 000 dolarów.
Wyjaśnienie: Pieniądze za lidera/zastępcę przestępczej organizacji są wypłacane przez rodzinę/gang porwanego lidera.
Przykład: Informacje dotyczące porwania lidera/zastępcy przestępczej organizacji/rodziny muszą być przekazywane zgodnie z wymaganiami porywaczy przez /f /c.
Maksymalna kwota okupu za jedną ofiarę to 50 000 dolarów (tylko gotówka).
Maksymalna kwota okupu za lidera frakcji państwowej lub jego zastępcę to 400 000 dolarów lub amunicja.
Dotyczy to porwania lidera frakcji państwowej lub jego zastępcy:
Możesz zażądać 400 000 $.
Możesz zażądać 80 ciężkich kamizelek kuloodpornych (dla lidera lub zastępcy frakcji państwowej) lub 50 lekkich kamizelek kuloodpornych (dla lidera lub zastępcy frakcji przestępczej).
Możesz podzielić pieniądze na dwie części: 50% na amunicję i 50% na gotówkę.
2.9 Przestępcze organizacje muszą przejść przez porządne negocjacje z organami państwowymi, zanim zdecydują się je zakończyć niepowodzeniem. | W więzieniu na 60 minut / Upomnienie lidera
2.10 Zakazuje się rozpoczynania nowego porwania po nieudanym porwaniu. | W więzieniu na 60 minut / Upomnienie lidera
Przykład: Jeśli porwanie kończy się strzelaniną i przestępcza organizacja wznawia służby państwowe, rozpoczynając nowe porwanie.
Zasady porwań dla organizacji państwowych
3.1 Uczestnicy muszą spełnić wszystkie żądania porywaczy (zapewnienie okupu, możliwość wycofania się itp.). | Upomnienie lidera
3.2 Atak jest dopuszczalny tylko pod pewnymi warunkami. | W więzieniu na 100 minut / Upomnienie lidera
Uwaga: Jeśli podczas trwającego porwania jedna z ofiar opuści grę, porwanie będzie kontynuowane z wyimaginowaną ofiarą.
Ofiara nie jest w niebezpieczeństwie.
Żądania porywaczy są wygórowane.
Funkcjonariusze/negocjatorzy zostali ostrzelani.
Rabusie oddalają się od rabunku.
Rabusie prowokują organy państwowe lub wyśmiewają je.
Jeśli porywacze odmawiają negocjacji.
3.3 Po otrzymaniu informacji od porywaczy, służby bezpieczeństwa mają 30 minut na reakcję. | Alarmowanie liderów FIB/LSPD/SD / Upomnienie lidera
Zasady rabunków dla organizacji przestępczych
4.1 Rabunek może być zainicjowany tylko funkcjonalnie, za pomocą skryptu. | W więzieniu na 35-70 minut
Wyjaśnienie: Tylko przez menu z przyciskiem G. Żądanie wyrzucenia przedmiotów z ekwipunku jest zabronione.
Wyjątek: Broń i amunicja nie wliczają się do przedmiotów. Przedmioty specjalne nie mogą być oszukiwane.
4.2 Rabusie nie mogą żądać przekazania mieszkań lub domów/pojazdów/gotówki w banku/ubrania. | W więzieniu na 35 minut
4.3 Rabusie mogą ograbić osobę tylko raz i zdjąć z niej kamizelkę. Nawet jeśli pierwsza próba się nie powiedzie, ponowne rabowanie jest zabronione. | Upomnienie lidera
4.4 Musisz mieć co najmniej 2 samochody i 2 osoby w każdym samochodzie, aby zmusić poruszający się pojazd do zatrzymania się. Potrzebujesz dwukrotnie więcej rabusiów niż ofiar. Jednak 6 rabusiów wystarczy, aby napadnąć tylko jeden samochód z 4 osobami w ruchu. | W więzieniu na 35 minut
4.5 Rabusie nie mogą rabować pracowników (windykatorów, listonoszy, kierowców ciężarówek, śmieciarzy i kierowców autobusów) podczas ich „godzin pracy” od 12:00 do 23:00 (czasu serwera). | W więzieniu na 35 minut