Zasady zrzutu

Status
Not open for further replies.

COBRA

Administration
ONYX » Staff
Jan 29, 2025
6
0
1
Zasady ogólne

AirDrop to funkcjonalne wydarzenie. Głównym celem jest zebranie nagrody z AirDrop po zabiciu wszystkich wrogów w strefie wydarzenia.

Zasady RDM, PG, Ogólne 7.1 & Ogólne 7.4 (jeśli nie jest to broń specjalna) są zawieszone na czas wydarzenia w strefie wydarzenia i w jej pobliżu oraz NRP-Drive (w szerszym obszarze) przy bezpośrednim wjeździe do strefy.

Definicja "w pobliżu strefy AirDrop": Aby określić, czy znajdujesz się w pobliżu strefy AirDrop, możesz użyć minimapy (niepowiększonej). Jeśli widzisz strefę na minimapie, oznacza to, że jesteś "w pobliżu strefy AirDrop".

1.1 Harmonogram AirDrop odbywa się co 4 godziny, począwszy od północy 00:00 czasu serwera.
1.2 Liczba uczestników wynosi 15 osób na frakcję/rodzinę. | Upomnienie lidera
1.3 Nie musisz nosić maski podczas tego wydarzenia.
1.4 Jeśli dwie frakcje/rodziny spotkają się podczas AirDrop, muszą otworzyć ogień. | W więzieniu na 100 minut / Upomnienie lidera
Uwaga: Sojusze są zabronione podczas wydarzenia.
1.5 Tylko organizacje państwowe, gangi i rodziny mogą brać udział w wydarzeniu. | W więzieniu na 30 minut
Uwaga: Wszystkie przedmioty zdobyte przez organizacje państwowe muszą zostać przetransportowane do magazynu. | Konfiskata przedmiotów / Upomnienie lidera
Uwaga: Rodziny, które nie odblokowały AirDrop, nie mogą brać udziału | Zasada Fam 1.8
1.6 Organizacje państwowe muszą nosić jednolite ubrania ustalone przez lidera, aby rozpoznać frakcję (przynajmniej górna część ubioru). | W więzieniu na 35 minut / Upomnienie lidera

Zasady:

2.1 Zabrania się wjazdu pojazdami do strefy AirDrop, dozwolony jest tylko wjazd.
Podczas wydarzenia pojazdy są zabronione w strefie AirDrop. | W więzieniu na 30-90 minut
Wyjątek: Pojazdy transportowe mogą wjechać do strefy AirDrop podczas wydarzenia.
2.2 Używanie animacji podczas wydarzenia jest zabronione. | W więzieniu na 30 minut
Uwaga: "Siadanie", "Czołganie się" i "Q Peak" są dozwolone. Noszenie powalonych członków jest traktowane jako animacja i jest zabronione.
2.3 Dozwolone są tylko standardowe skórki GTA V. | W więzieniu na 60 minut
Uwaga: "Elfie" skórki lub inne, które zmieniają wygląd postaci.
2.4 Gracze nie mogą używać karabinów snajperskich, dronów, paralizatorów, termowizji, noktowizji, kajdanek, opasek, lin. | W więzieniu na 30-90 minut
2.5 Otwarcie skrzyni AirDrop i zbieranie przedmiotów z niej jest zabronione podczas wymiany ognia. Skrzynia AirDrop może być otwarta i przedmioty z niej mogą zostać zebrane tylko wtedy, gdy ostatnia żywa frakcja/rodzina pozostaje na miejscu. | W więzieniu na 100 minut / Upomnienie lidera
2.6 Po wejściu do strefy AirDrop, opuszczenie jej podczas wydarzenia jest zabronione. | W więzieniu na 30-60 minut
Uwaga: Po śmierci nie można wrócić do pobliża strefy wydarzenia.
Wyjątek: Strefę można opuścić, gdy pozostanie tylko jedna frakcja/rodzina i wszystkie ciała znikną (powód: zestawy samodzielnej reanimacji).
2.7 Osoby poza strefą AirDrop powinny dążyć do wejścia do strefy i nie powinny przebywać na neutralnym terytorium. | W więzieniu na 30 minut
Uwaga: Osoby w pojazdach (w pobliżu strefy AirDrop) muszą wysiąść i wejść do strefy. | Uwaga administracji
2.8 Walki są dozwolone w strefie AirDrop i w neutralnej strefie w jej pobliżu. | W więzieniu na 30 minut

Zasady dodatkowe

Wyjątek: Jeśli zostaniesz ostrzelany z wnętrza, masz prawo oddać ogień. Musisz jednak natychmiast wejść do strefy.
2.9 Strefa AirDrop może być wejście najpóźniej 10 minut po upadku AirDrop. | W więzieniu na 30 - 90 minut / Upomnienie lidera
Wyjaśnienie: Jeśli AirDrop ma miejsce np. o godzinie 20:00, strefa może być wejście tylko między 20:00 a 20:10:59.
2.10 Miejsca, do których nie można dotrzeć bez spadochronu, są zabronione. | W więzieniu na 60 minut
Uwaga: np. dach w strefie lotniska, lądowanie na wiatrakach.
2.11 Dozwolone są tylko lekkie kamizelki kuloodporne (50%). | W więzieniu na 60 minut
2.12 Rabowanie lub porwanie wrogiego pojazdu transportowego przed i po wydarzeniu jest zabronione. | W więzieniu na 100 minut / Ban na 3 - 14 dni / Upomnienie lidera + Konfiskata zdobytych przedmiotów
2.13 Po otwarciu skrzyni wydarzenie kończy się i zabronione jest rozpoczęcie lub kontynuowanie strzelaniny. | W więzieniu na 100 minut / Upomnienie lidera
Wyjaśnienie: Ostatnia żywa frakcja/rodzina otworzyła skrzynię, pozostali uczestnicy muszą się oddalić i nie mogą przeszkadzać w łupieniu.
Uwaga: Jeśli skrzynia została otwarta podczas aktywnej strzelaniny lub gdy jeszcze kilka frakcji/rodzin było żywych, zastosowana zostanie zasada AD 2.5.
2.15 Strefa AirDrop jest zawsze strefą walki. Zabronione jest AFK oraz camping. | W więzieniu na 30 - 60 minut
Wyjaśnienie: Frakcje/rodziny, które znajdują się blisko skrzyni AirDrop, nie mają prawa jej kontrolować. Głównym celem wydarzenia jest eliminacja wszystkich przeciwników. Uczestnicy, którzy zajmują miejsca/pozycje, do których można dotrzeć tylko po wejściu do strefy (np. mosty, dachy itp.), ale nie mogą ich opuścić bez opuszczenia strefy, mają mniejszy czas gry niż ci, którzy zajmują miejsca, które można opuścić bez wychodzenia ze strefy (np. przez wspinaczkę, użycie drabiny itp.). Uczestnicy mogą również "campować" podczas aktywnej strzelaniny, więc muszą regularnie zmieniać swoją pozycję i reagować na wiadomości administratorów (administratorzy nie są zobowiązani do ostrzegania graczy). Gracz jest uważany za AFK, jeśli np. siedzi w krzaku lub stoi w jednym miejscu, nie biorąc aktywnie udziału w strzelaninie lub jej szukając.​
 
Status
Not open for further replies.