Zasady ogólne:
1.1 Nowi członkowie frakcji (ranga 1-3) nie biorą udziału w wewnętrznych sprawach frakcji i nie znają nazwisk starszych członków. | W więzieniu na 35 minut
1.2 Gracze nie mogą wykorzystywać zapasów i salda frakcji do celów osobistych. | W więzieniu na 30 minut / Upomnienie / Ban 3-30 dni / Hardban 7-30
1.3 Rekrutacja do frakcji może odbywać się tylko na głównym terenie frakcji.
1.4 Główny teren frakcji w logice RP to obszar gęsto zaludniony przez przestępczość.
1.5 Provokacje i agresja są zabronione podczas dialogów na głównym terenie. | W więzieniu na 35 minut
1.6 Gracze muszą nosić odzież frakcyjną (przynajmniej górną część) i do działań kryminalnych używać pojazdów frakcyjnych lub własnych pojazdów w kolorze frakcji. | W więzieniu na 35 minut
Uwaga: Górna część odzieży musi być widoczna nawet pod kamizelką, aby wskazywała przynależność do frakcji/rodziny.
1.7 Ucieczka przed pościgiem na terytorium frakcji kryminalnych jest zabroniona. | W więzieniu na 35 minut
1.8 Wszystkie działania kryminalne łamiące prawo państwowe muszą być przeprowadzane w maskach. | W więzieniu na 35 minut
Uwagi: Broda i wąsy nie są pełnymi maskami.
1.9 Działania kryminalne mogą być podejmowane tylko jako członek organizacji kryminalnej (rodzina/gang). | W więzieniu na 35-90 minut
Wyjaśnienie: Jeśli nie należysz do organizacji i z perspektywy logiki RP jesteś zwykłym obywatelem, nie możesz popełniać przestępstw.
1.10 Wejście do HQ jest zabronione bez IC-powodu dla wszystkich organizacji. | W więzieniu na 35-70 minut
Wyjątek: Rajd HQ, rozmowa z liderem, zaproszenie członków.
1.11 Członkowie gangu mogą zabić każdego w HQ, jeśli wymagania nie zostały spełnione.
Uwaga: Jeśli osoba spełniła wymagania, nie wolno jej zabić – w takim przypadku uznaje się to za RDM.
Dyplomacja i relacje:
2.1 Rozwiązywanie kwestii handlowych i dyplomatycznych wymaga przybycia na główny teren z co najmniej 10 osobami z frakcji. Frakcje mogą zawierać sojusze lub wojny z różnych powodów. | W więzieniu na 35 minut / Upomnienie lidera.
2.2 Sojusz może składać się z gangu i rodziny. Taka umowa musi być zawarta IC.
2.3 Nie ma limitu liczby wrogich dyplomacji.
2.4 Frakcje mogą przeprowadzić atak na główny teren, aby pokazać dominację. Mogą również przeprowadzać wszelkie ataki terrorystyczne na budynki rządowe, magazyny itp. Każde z tych wydarzeń musi być przeprowadzone za zgodą administracji (Chief Curator / Deputy Chief Admin / Chief Admin). Szczegóły mogą być uzgodnione z kuratorem twojej frakcji.
Uwaga: Nagroda za każde z tych wydarzeń będzie określona przez administrację.
2.5 Sojusz pozwala na wspólne ataki na banki, sklepy, Fort Zancudo oraz handel terytoriami i bronią.
1.1 Nowi członkowie frakcji (ranga 1-3) nie biorą udziału w wewnętrznych sprawach frakcji i nie znają nazwisk starszych członków. | W więzieniu na 35 minut
1.2 Gracze nie mogą wykorzystywać zapasów i salda frakcji do celów osobistych. | W więzieniu na 30 minut / Upomnienie / Ban 3-30 dni / Hardban 7-30
1.3 Rekrutacja do frakcji może odbywać się tylko na głównym terenie frakcji.
1.4 Główny teren frakcji w logice RP to obszar gęsto zaludniony przez przestępczość.
1.5 Provokacje i agresja są zabronione podczas dialogów na głównym terenie. | W więzieniu na 35 minut
1.6 Gracze muszą nosić odzież frakcyjną (przynajmniej górną część) i do działań kryminalnych używać pojazdów frakcyjnych lub własnych pojazdów w kolorze frakcji. | W więzieniu na 35 minut
Uwaga: Górna część odzieży musi być widoczna nawet pod kamizelką, aby wskazywała przynależność do frakcji/rodziny.
1.7 Ucieczka przed pościgiem na terytorium frakcji kryminalnych jest zabroniona. | W więzieniu na 35 minut
1.8 Wszystkie działania kryminalne łamiące prawo państwowe muszą być przeprowadzane w maskach. | W więzieniu na 35 minut
Uwagi: Broda i wąsy nie są pełnymi maskami.
1.9 Działania kryminalne mogą być podejmowane tylko jako członek organizacji kryminalnej (rodzina/gang). | W więzieniu na 35-90 minut
Wyjaśnienie: Jeśli nie należysz do organizacji i z perspektywy logiki RP jesteś zwykłym obywatelem, nie możesz popełniać przestępstw.
1.10 Wejście do HQ jest zabronione bez IC-powodu dla wszystkich organizacji. | W więzieniu na 35-70 minut
Wyjątek: Rajd HQ, rozmowa z liderem, zaproszenie członków.
1.11 Członkowie gangu mogą zabić każdego w HQ, jeśli wymagania nie zostały spełnione.
Uwaga: Jeśli osoba spełniła wymagania, nie wolno jej zabić – w takim przypadku uznaje się to za RDM.
Dyplomacja i relacje:
2.1 Rozwiązywanie kwestii handlowych i dyplomatycznych wymaga przybycia na główny teren z co najmniej 10 osobami z frakcji. Frakcje mogą zawierać sojusze lub wojny z różnych powodów. | W więzieniu na 35 minut / Upomnienie lidera.
2.2 Sojusz może składać się z gangu i rodziny. Taka umowa musi być zawarta IC.
2.3 Nie ma limitu liczby wrogich dyplomacji.
2.4 Frakcje mogą przeprowadzić atak na główny teren, aby pokazać dominację. Mogą również przeprowadzać wszelkie ataki terrorystyczne na budynki rządowe, magazyny itp. Każde z tych wydarzeń musi być przeprowadzone za zgodą administracji (Chief Curator / Deputy Chief Admin / Chief Admin). Szczegóły mogą być uzgodnione z kuratorem twojej frakcji.
Uwaga: Nagroda za każde z tych wydarzeń będzie określona przez administrację.
2.5 Sojusz pozwala na wspólne ataki na banki, sklepy, Fort Zancudo oraz handel terytoriami i bronią.