Zasady skarg na graczy

Status
Not open for further replies.

COBRA

Administration
ONYX » Staff
Jan 29, 2025
6
0
1
Skargi na graczy będą akceptowane tylko wtedy, gdy:
  • Zabronione jest używanie dowodów od osób trzecich bez ich zgody.
  • Treść skargi oraz tytuł filmu muszą być szanujące i wolne od obraźliwego lub innego niewłaściwego języka.
  • Termin składania skarg wynosi 48 godzin od momentu naruszenia.
  • Wyjątek: Jeśli składana jest skarga na oszustwo, czas na złożenie skargi wynosi 7 dni (168 godzin) od momentu złamania zasad/nieprzestrzegania terminu.
  • Film nie może być edytowany.
  • Dźwięki w grze i głosy wszystkich graczy, w tym autora filmu, muszą być wyraźnie słyszalne.
  • Uwaga: Ta zasada dotyczy tylko sytuacji, w których głos gracza jest kluczowy do oceny sytuacji.
  • Film powinien pokazywać początek i koniec naruszenia.
  • Przykład: Jeśli składana jest skarga na sytuację RDM, autor skargi powinien przedstawić pełne wideo, aby administrator mógł się przekonać, że gracz został zabity bez powodu. Administrator może odrzucić skargę, jeśli przedstawione dowody nie są wystarczające do nałożenia kary.
  • Filmy dłuższe niż dwie minuty muszą być opatrzone czasówkami dla naruszeń.
  • Uwaga: Czasówki nie mogą trwać dłużej niż dwie minuty.
  • Dowody muszą być dostarczone na YouTube/Twitch/Streamable/Medal. Imgur może być używane tylko do zrzutów ekranu.
  • Zabronione jest usuwanie dowodów przed upływem 48 godzin.
  • Uwaga: Termin obowiązuje po rozpatrzeniu skargi.
  • Skargę można złożyć tylko na jedną sytuację.
  • Wyjątek: Powtarzające się naruszenia zasad przez jednego gracza.
  • Minimalna jakość wideo musi wynosić 720p (Film lub zrzut ekranu musi wyraźnie pokazywać HUD gry i statyczny ID sprawcy).
  • Informacje dotyczące skargi (nazwa postaci, statyczny ID, data i godzina sytuacji itp.) muszą być wypełnione poprawnymi danymi.
 
Status
Not open for further replies.