Lista zabronionych i dozwolonych modyfikacji graficznych, znanych ogólnie jako Redux na serwerze ONYX RP:
Zabronione:
Ta lista ma charakter informacyjny i będzie uzupełniana w razie potrzeby.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących modyfikacji, należy skontaktować się z @Analyst.
Zabronione:
- Brak odrzutu (No Recoil) oraz brak rozrzutu (No Spread)
- Pliki gry w Redux, które są równoznaczne z oszustwem, np. XXL Hitbox, szybsze wsiadanie do auta, szybsze wspinanie się itp.
- Zmiana właściwości broni w celu uzyskania przewagi
- Usuwanie lub zmiana tekstur lub modeli krzewów, słupów/latarni ulicznych, drzew i wody (Clear Water)
- Jednokolorowe, świecące skórki broni, a także te, które znacznie powiększają rozmiar broni.Wyjaśnienie: Można używać skórek, które mają efekty świetlne w określonych miejscach lub różne kolory.
- Zmiana oryginalnego rozmiaru broni (dozwolone są np. rewolwery jako Glock).
- Pakiety broni, które pokazują, gdzie znajduje się broń lub jaką broń się trzyma.
- Zmiana prędkości pojazdów i ich właściwości
- Podświetlanie graczy, np. świecący model skórki
- Zmiany w efekcie zabójstwa/efekcie headshota, które dają przewagę.
- Kontroler do strzelania
Wyjątek: latanie i prowadzenie samochodów
- Tracery
- Always Day & Night
- NoDrugs
- NoExplosion
- Low Render
- Custom ulice, custom ubrania itp. (pod warunkiem, że nie dają one przewagi, jak np. świecące ubrania itp.)
- Wyświetlanie HP/Armor w liczbach
- Custom Crosshair, np. Reshade Crosshair, Crosshair X itp.
- Zmiana lub usunięcie koloru dymu, np. dym z opon
- Usuwanie śmieci z ziemi
- Zmiana lub wizualne usunięcie akcesoriów broni (np. tłumik)
- Soundpacki, takie jak dźwięk headshota, dźwięki broni itp.
- BloodFX
- NoDeath
- Luneta do karabinów snajperskich bez HUD (Clearvision)
- NoRain, usuwanie deszczu, burzy itp.
- NoFog, usuwanie mgły itp.
- Custom czcionka
- NoDirt on Cars, usuwanie brudu z aut
- NoGrass
Wyjaśnienie: Krzewy muszą pozostać niezmienione. - NoProducts, usuwanie produktów w sklepach 24/7
- Usuwanie dziur po strzałach
Ta lista ma charakter informacyjny i będzie uzupełniana w razie potrzeby.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących modyfikacji, należy skontaktować się z @Analyst.