Przewodnik po składaniu skarg dotyczących biletów w grze
Reklamacje na graczy można składać nie tylko poprzez forum, ale także poprzez F2>Tickets.
Za pośrednictwem systemu zgłoszeń można zgłaszać następujące sytuacje:
VDM
Logowanie bojowe
Zakazane słowa
Napęd NPR
Podnieś broń lub lecz się w bitwie
Strzelanie z pojazdu do pieszych
Obrażanie rodziców, obelgi OOC, a także naruszenia kodeksu postępowania i zasad ogólnych 7.13
Przesyłanie informacji OOC w IC i wszelkie naruszenia ogólnych zasad czatu. (Ogólne 5.2)
Zasady zielonej strefy. (np. GZ 1.1 i GZ 1.3)
Zasady AirDrop 2.1, 2.8 i 2.9
Napaść i porwanie ludzi 4.4 i 4.5
Administracja sprawdzi Twój bilet i natychmiast ukarze sprawcę w grze, jeśli Twoja skarga zostanie uwzględniona.
Zasady składania reklamacji w bilecie:
Krótko opisz sytuację i podaj statyczny identyfikator sprawcy.
Dowody mogą być dostępne wyłącznie w serwisie YouTube/Twitch/Streamable/Medal. Imgur może być używany wyłącznie do zrzutów ekranu.
Osoba składająca skargę musi podać następujące informacje w zgłoszeniu lub opisie filmu: statyczny identyfikator, statyczny identyfikator sprawcy, godzina i data.
Dodaj link do dowodu.
Reklamacje może składać wyłącznie właściciel filmu, statyczny identyfikator autora na filmie musi być zgodny z identyfikatorem autora biletu.
Długość filmów nie może przekraczać jednej minuty.
W przypadku naruszenia niniejszego regulaminu administrator może odrzucić reklamację lub skierować Cię na forum.
Na prośbę Gracza, który został ukarany na podstawie protokołu reklamacyjnego, administrator może przedstawić dowody, które doprowadziły do ukarania.
Przy składaniu reklamacji w grze zabrania się usuwania dowodów naruszenia, jeżeli upłynęło mniej niż 48 godzin. | Ban na 2 dni.
Zabronione jest składanie reklamacji zarówno w systemie zgłoszeń w grze jak i na forum celem ukarania gracza podwójną karą. | Ban na 3 dni.
Zabronione jest składanie skarg na lidera poprzez system zgłoszeń w grze. Należy je zawsze składać za pośrednictwem forum (Skargi Lidera).
Reklamacje na graczy można składać nie tylko poprzez forum, ale także poprzez F2>Tickets.
Za pośrednictwem systemu zgłoszeń można zgłaszać następujące sytuacje:
VDM
Logowanie bojowe
Zakazane słowa
Napęd NPR
Podnieś broń lub lecz się w bitwie
Strzelanie z pojazdu do pieszych
Obrażanie rodziców, obelgi OOC, a także naruszenia kodeksu postępowania i zasad ogólnych 7.13
Przesyłanie informacji OOC w IC i wszelkie naruszenia ogólnych zasad czatu. (Ogólne 5.2)
Zasady zielonej strefy. (np. GZ 1.1 i GZ 1.3)
Zasady AirDrop 2.1, 2.8 i 2.9
Napaść i porwanie ludzi 4.4 i 4.5
Administracja sprawdzi Twój bilet i natychmiast ukarze sprawcę w grze, jeśli Twoja skarga zostanie uwzględniona.
Zasady składania reklamacji w bilecie:
Krótko opisz sytuację i podaj statyczny identyfikator sprawcy.
Dowody mogą być dostępne wyłącznie w serwisie YouTube/Twitch/Streamable/Medal. Imgur może być używany wyłącznie do zrzutów ekranu.
Osoba składająca skargę musi podać następujące informacje w zgłoszeniu lub opisie filmu: statyczny identyfikator, statyczny identyfikator sprawcy, godzina i data.
Dodaj link do dowodu.
Reklamacje może składać wyłącznie właściciel filmu, statyczny identyfikator autora na filmie musi być zgodny z identyfikatorem autora biletu.
Długość filmów nie może przekraczać jednej minuty.
W przypadku naruszenia niniejszego regulaminu administrator może odrzucić reklamację lub skierować Cię na forum.
Na prośbę Gracza, który został ukarany na podstawie protokołu reklamacyjnego, administrator może przedstawić dowody, które doprowadziły do ukarania.
Przy składaniu reklamacji w grze zabrania się usuwania dowodów naruszenia, jeżeli upłynęło mniej niż 48 godzin. | Ban na 2 dni.
Zabronione jest składanie reklamacji zarówno w systemie zgłoszeń w grze jak i na forum celem ukarania gracza podwójną karą. | Ban na 3 dni.
Zabronione jest składanie skarg na lidera poprzez system zgłoszeń w grze. Należy je zawsze składać za pośrednictwem forum (Skargi Lidera).